Έπειτα από μελέτη του ύφους και της τεχνοτροπίας των τοιχογραφιών του ναού, οι ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι ο αγιογράφος της μονής είχε υπ' όψιν του την τεχνοτροπία του πρωτάτου του Αγίου Όρους. Κάποιοι μάλιστα υποστήριξαν ότι οι τοιχογραφίες της μονής είναι έργο του κυριότερου εκπροσώπου της Μακεδονικής σχολής, δηλαδή του ίδιου του Πανσέληνου.
Στον τρούλο κυριαρχούν οι ιδέες της δόξας του Παντοκράτορα, του τριαδικού δόγματος, της διπλής φύσης του Χριστού και της ενσάρκωσης.
Στο Ιερό Βήμα κυριαρχούν σκηνές από το βίο της Παναγίας και από τον Ακάθιστο Ύμνο.
Στο περίστωο δεν διατηρείται σχεδόν καθόλου η αρχική διακόσμηση, αλλά οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι απεικονίζονταν σκηνές του Ακάθιστου Ύμνου και της ζωής της Παναγίας.